Sunday, February 6, 2011

promote :)

Assalamualaikum, 


mood ; membuatkan air liur meleleh :P


SELAMAT TAHUN BARU CINA diucapkan kepada seluruh warga berbangsa cina ! semoga tahun arnab membawa keharmonian dalam kehidupan mereka ; tahun mengikut feng shui ..


chating 5/2/2011 pukul 9.00 mlm ++


tiba-tiba, seorang chef meng-tag gambar-gambar makanan dalam akaun fb sy, membuatkan aku terliur sampai meleleh ! di buatnya..saya pantang kalau tengok makanan ! macam biasalah ! mata,mulut,tangan, semua akan menjadi aktif !


tanpa melengahkan masa, kita tgk makanan ;


ni namanya karipap tp telah di upgrade ;
KARIPAP ENCIK SATAN


ni pulak ;
PUDING MAJUMIA

bukan sata eh? tapi ;
NASI TUMPANG DATUK KAME


ni ayam tau tapi ;
AYAM GORENG BEZIKU

yang ini pula ;
DADIH GOTRUNKS

yang ni pula ;
MURTABAK dan PENCICAH MAJIN BOO


ha2, pelik sungguh kan, semua nya pengaruh DRAGON BALL, thanks, semua ini dikreditkan kepada  account facebook   ASIAH FAUZI..

p/s
asiah dah janji, dia nak buat karipap special kat saya, ha3..tak pe sy tunggu. buat kawan-kawan yang berminat nak share makanan ke saya, share je, sy terima semua jenis makanan, saya suka makan ha3..
dan
sesiapa yang ingin buat tempahan sila hubungi asiah di talian facebook ASIAH FAUZI

1 comment:

thanks;)

thanks!!

Followers