Saturday, February 12, 2011

sarange

Assalamualaikum dan selamat malam 


mood ; sarange  ; gelak ! ; pandai


hakhakhak ! kenapa malam ni aku nak gelak giler !!
LOL ! memang lawak, baru tahu apa maksud benda ni ! bab2 singkatan ni aku lemah keming sikit !
antaranya ,


wtf ; ftw ! 8aku sendiri tak tahu apa maksudnya ,,


oh hari ini aku salah masuk tempat nak sarange ! waduh ! waduh ! tak pe saya naik bas balik !


okay lagi ! hampir pecah perut tgok cerita lawak tv3 ; license to wedding ! bagi aku lawak la bagi untuk menggelakkan diri ku !


seterusnya , aku dah pandai print screen ni ! ha3,,


awesome !



p/s
thanks, sahabat-ku yang sanggup jadi tok guru , tak hapa-apa  !
anda memang caya lah !
biarpun perut hampir pecah nak suka !
LOL !








No comments:

Post a Comment

thanks;)

thanks!!

Followers