Wednesday, February 16, 2011

AKU MEMANG MANUSIA BIASA !

Assalamualaikum ;


thanks to FARID LUQMAN ; dia lah bagi HINT semua nie die cakap macam nie "lagu manusia biasa dah ada"
ok, aku terus pergi you tube ; tengok-tengok yovie dan nuno nyanyi ; eh ,tarikh upload dah lama , 
hurm,, x pe lah dengar..
terus bukak youtube, biarkan dia loading sampai habis pas tu ; dengar,
sebab apa ; nak menghayatikan lagu tema untuk blog nie ;
aku rasa lagu nie MENGGEDIK !!
 x pe la, syok jugak dengar , repeat and repeat smpai kul 3 pagi, asyik dengar lagu nie je, then upload !
wah, hebak angat awok !!!


seterusnya , monolog ; betul ke anda manusia biasa? 
kenapa eh?
ada jugak manusia yang merindui anda !!!
wah !! touching-touching


ha'ah, mamat nie, memang tak habis nak mengenak aku ; kla terserempak kat tangga sewaktu nak mandi ;
memang berkejaran dari tingkat 4 sampai tingkat bawah semata nak POKE aku ! '
teruknya, mamat nie, ha'ah tak pe, at least sy ingat saat bergurau anda ;
satu lagi tak leh lupa ;
biasalah , aku ni jenis manusia paling lambat pergi prep malam je la ;


biasalah, perlu kemas-kemaskan diri depan cermin ; 
make up sini , make up situ
eh2, aku make up ke?
tak lah, perlu jugak tengok-tengok muka, kot-kot ada JERAWAT BATU , terpampang kat muka,
tu la asyik tengok cermin ,
tapi mamat ni tegur macam nie dan slumbernya membrek kaki lalu memandang ke dalam bilik dengan menolak pintu sehingga terpicit jerawat dan die kata macam nie


"afnas ,dah la tu, COMEL dah, lewat nie, ustaz kat bawah "


tidak semena-mena , jerawat ku terpicit !


saya pun rindu kan anda
sweet ;P

masihku ingat selalu
saat kau janji padaku
takkan pernah ada
cinta yang lainnya
terasa begitu indah

tapi semua berbeda
saat kau kenali dirinya
sadarkan dirimu
diriku terluka
saat kau sebut nama


AKU MEMANG MANUSIA
BIASA
yang tak sempurna dan
tiada salah
namun dihatiku hanya satu
cinta untuk-mu luar biasa

biarkan saja
kau tahu aku takkan
mudah berubah
aku kan bertahan
selalu bertahan
sampai waktu memanggilku


kemanakah dirimu
yang dulu cinta aku
dimanakah dirimu
yang selalu
merindukanku

AKU MEMANG MANUSIA BIASA !!!!


p/s
mood ; gedik-gedik
(@____________@)
kejap pause kejap play ;nak salin lirik...


No comments:

Post a Comment

thanks;)

thanks!!

Followers